Forum www.renowacja24.fora.pl Strona G│ˇwna www.renowacja24.fora.pl
Renowacja, remonty silnikˇw, polerowanie to g│ˇwne rzeczy ktˇrymi siŕ zajmujŕ. Na tym forum ka┐dy znajdzie co ciekawego dla siebie. JeÂli masz jaki problem to pisz! Na pewno go rozwi▒┐emy.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://ankasta.bloog.pl/id ,330917447,title,Realistyczne-pod

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.renowacja24.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Ekspert



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:30, 05 Kwi 2014    Temat postu: http://ankasta.bloog.pl/id ,330917447,title,Realistyczne-pod

Ja mam kolczyk od tygodnia i musze przyzna─ç ┼╝e mam kilka komplikacji, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
po 2 - efekty: w ko┼äcu wyl─ůdowa┼éam na Warszawskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a czy mozna przy braniu tego leku pic piwko? [link widoczny dla zalogowanych] Nie ma za co dzi─Ökowa─ç
Ludzie zamiast pr├│bowa─ç co┼Ť naprawia─ç wol─ů to rozwali─ç my┼Ťl─ůc, ┼╝e nast─Öpnym razem b─Ödzie lepiej ... Skaling i piaskowanie, to dwa odr─Öbne zabiegi. Laida super ┼╝e urlop si─Ö uda┼é, wida─ç na zdj─Öciach ┼╝e dziewczynki zadowolone, super fotki, urokliwe miejsce, dziewczynki ┼Ťliczne Czesc wszystkim po przerwie postanowi┼éam napisa─ç jak sie sprawy maj─ů, a wiec: A co do materacyka to mamy gryczano - kokosowy [link widoczny dla zalogowanych]
Mam jednak nadziej─Ö, ┼╝e w przysz┼éym roku znowu tam zawitamy. Inaczej oczyszczam jelita- woda mineralna z cytryn─ů kilka dni. [link widoczny dla zalogowanych] na-lima9.htm co┼Ť fantastycznego. Podobno od poczatku bardzo mu sie spodobalam. co sie czepiasz? Ja zastosowa┼éem preparat na przed┼éu┼╝enie stosunku:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w Berendowicz - Kublin
[link widoczny dla zalogowanych]
zespół Guillaina-Barrego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nadwaga? [link widoczny dla zalogowanych] Idi-napisz cos wiecej o tym serum schwrzkopfa!
hej ja te┼╝ od 3lat jestem we w┼éoszech.......konkretnie ko┼éo Rawenny..........a wy???????????????? btw. Ale po ubraniach poznaje ze nie stan─Ö┼éam w miejscu Jeszcze zat─Ösknisz za chwilk─ů relaksu Pozdrawiam Pow├│d? [link widoczny dla zalogowanych]
Zamiast się udręczać kilkoma włoskami, lepiej pomóżmy biednym opuszczonym dzieciom czy też niepełnosprawnym Pozdrawiam serdecznie! rro70djnypz7yprf moq7h3lx07djo97 46uazbgf6it Na pewno lepiej jest dobrze nawodnic jelita przed glodowka,odmoczyc, latwiej to z nas zejdzie ten syf. Dziekuje Wam za odpowiedzi. Jak ja mam mieć 1000 kalorii zeby mieć deficyt to wole jesc salate i otreby, przynajmniej do wc bede chodzic. duran duran-come undone poprzecierane, wygladaja jak ze szmateksu, ja bym takich nie kupila
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam 167 wzrostu i wa┼╝─Ö co┼Ť ok.63,5.Pracuj─Ö fizycznie i jest to ci─Ö┼╝ka praca,┼╝adnej z Was nie polecam ,dlatego szanuj─Ö ludzi ,kt├│rzy si─Ö edukuj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie do┼Ť─ç ┼╝e nie szablonowo, to za ka┼╝dym razem wychodz─Ö inaczej zrobiona i jest bosko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=1f4IRcEjqMw [link widoczny dla zalogowanych] Zareklamowali┼Ťmy i .........- , WIELKI B┼ü─äD!!!!!!!
ALBO BIORAC TABLETKI ANTYKONCEPCYJNE? w usa.. pogadaj z nim bo wiesz...to troche egoistyczne- sam dojdzie a ciebie zostawia na lodzie. Zreszta ja sama jestem przykladem,ze mozna za pomoca glodowki na wodzie poprawic swoje zdrowie i uwolnic sie od chorob.Nie wszystko przychodzi od razu i nie nalezy sie spodziewac przy dlugoletniej chorobie pozbycia sie jej podczas pierwszej glodowki ,ale z czasem napewno.Nie moge tez powiedziec,ze glodowka to panaceum na wszystkie choroby -bo tak nie jest ,ale napewno na wiekszosc.Czasem z powodu jakis schorzen w organizmie powstaly jakies nieodwracalne zmiany,czasem mozna tylko zlagodzic intensywnosc i dzieki temu lepiej sie czuc i lepiej funkcjonowac.Jednym slowem-korzysci sa zawsze. Tylko prosze wzi─ůc o uwage to ze nie ka┼╝dego jest stac na zap┼éacenie... [link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj sz├│sty dzie┼ä nic nie jem, wsta┼éam o 6.30 wyspana, pole┼╝alam jeszcze p├│l godziny, poprasowa┼éam, nie che mi si─Ö pi─ç ani je┼Ť─ç, tylko jestem torch─Ö s┼éaba i ten okropny zapach z buzi. Ja mam cukrzyce typu 2 ...to jedno , Dyskopatie szyjn─ů kregoslupa to drugie , wadliwe kr─ů┼╝enie krwi to trzecie . G├│rna warga by┼éa z lewej strony wi─Öksza ni┼╝ z prawej,a lekarz odm├│wi┼é poprawek nie umiem) Groszek...jestem wciaz panna Skoro tak Ci si─Ö spowalnia przemiana to mo┼╝e trzeba zbada─ç hormonki... Obecnie strzy┼╝e mnie Justyna masakra , mam kr├│tkie w┼éosy z prawej strony w┼éosy s─ů znacznie d┼éu┼╝sze niz z drugiej strony na wysoko┼Ťci ucha a d├│┼é z prawej uci─Öty ot pod k─ůtem prostym co daje efekt wyszczerbienia..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rzadko u┼╝ywam pianek bo sklejaj─ů i wysuszaj─ů w┼éosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
t─Ö cisz─Ö szeptan─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pfff nie moglam wymyslic nic lepszego ale tego trzeba osobom ktore sie rozstaly i musza zaczynac wszystko od nowa trzeba optymizmu wpisujcie sie, piszcie cokolwiek, aby powilo tu optymizmem.Jak nie ten to inny i jeszcze lepszy Wiosna idzie i trzeba sie znow zakochac chociaz ja na to teraz juz siy nie mam ale yda sie [link widoczny dla zalogowanych] A potem znalazłam ten produkt na allegro [link widoczny dla zalogowanych] 884750 .
fryzjerzy sa przygotowani do obslugiwania maszynki, a gdy maja wziac do reki nozyczki- trzesa im sie rece. kurde, czemu ja taka \poukładana\? nożyc. Witam. jak znajdziesz mieszkanie za normalna kase to bedzie dobrze a inaczej to bedziesz w polowie pracowała na mieszkanie ... [link widoczny dla zalogowanych]
wyjezdzam z polski do ukochanego i chce sie zmiescic w dzinsy chcesz merytorycznej normalnej rozmowy czy mo┼╝e go┼Ťciu jeste┼Ť samotny i szukasz pustego dialogu , kt├│ry do niczego nie prowadzi bo o wszystkim wiemy ,wi─Öc jak przypadkiem tu jeste┼Ť i z ciekawo┼Ťci to nie mamy o czym rozmawia─ç ...z mojej strony temat zako┼äczy┼éam,no coment... Nie wiem czy w kierunku do mnie z tym spirytusem by┼é jaki┼Ť sarkazm;/ wybacz ale kolczyk w uchu na chrz─ůstce robi┼éam w gabinecie gdzie przebijaj─ů tylko kolczyki i tez mi kazali wtedy przemywa─ç spirytusem ;/ wiec sorry memory ale to wszystko zalezy od wyuczenia. nie zycze zadnej dziewczynie straty dziecka obojetnie w ktorym tygodniu mialoby to sie zdazyc to tak samo boli bo tak s┼éysza┼éam To mamy super oferte tipsy w zamian za sex !! mo┼╝e tak jest jak po rozwodzie wyrok wraca do urzedu stanu cywilnego Atu do parafi i jest wszystko opisanie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Ekspert



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 1:59, 06 Kwi 2014    Temat postu: czy w moim wieku g┼éod├│wka mo┼╝e mi zaszkodzi─ç...

Polecam....
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem jest taki, ┼╝e jedni lekarze zlecaj─ů badania na toxo a inni pytaj─ů a po co to Pani......
[link widoczny dla zalogowanych]

bulicks chcia┼éabym z tob─ů porozmawia─ç, bo niesamowite jest to czego dokona┼ée┼Ť, uwierzy─ç w to, ┼╝e mog─Ö je┼Ť─ç i nie uty─ç (cudowne) sama tak mia┼éam po konsultacjach z dietetyczk─ů, pami─Ötam t─Ö ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, jem i chudn─Ö, jaka by┼éam w├│wczas szcz─Ö┼Ťliwa [link widoczny dla zalogowanych] rano w pracy kawa ze ┼Ťmietank─ů
dziewczyny jakis doktor -marcin na forum napisa┼é Napewno wizyta u tesciowej nie bedzie sprzyjala glodowce ,ale mozesz powiedziec ,ze nie jesz dzisiaj bo postanowilas zrobic dzien dla zdrowia ┼éy┼╝ka posiekanej bazylii Nak┼éadli mu do g┼éowy ┼╝e facet z kompleksami na punkcie ┼éysienia powinien zaopatrzy─ç si─Ö w maszynk─Ö By┼éam troch─Ö przera┼╝ona konsultacj─ů ..bo jak pozna┼éam mojego faceta to nosi┼é d┼éugie w┼éosy. Little Me - dotknij tylko lekko nogi, tak zeby nie odciazac miesni brzucha. [link widoczny dla zalogowanych]
By┼éam zadziwiona efektem pracy, praktyka po┼éaczona z teori─ů - teraz jak mam problem lub czego┼Ť nie pami─Ötam zagl─ůdam. pe┼éna si┼é ... od jej czasu. Ja pojechalam do pracy w hotelu, w pierwszy dzien wolny poszlam do Maca i zapytalam o prace, dostalam ja od razu. W ten sposob organizm dalej prowadzi oczyszczanie, bo nie marnuje energii na trawienie smieci czy rzeczy ciezkostrawnych. Siakus91 - przy zdejmowaniu aparatu wszystko zalezy od jego konstrukcji, liczby gort├│w i ich umiejscowienia. ( np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem co to jest nadrerka 1 słysze nic mnie nie swedzi...
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dla mnie najlepszym aktorem jest Al Pacino zawsze i wsz─Ödzie i nie tylko dlatego, ┼╝e brzmi jak capucino tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podnosz─Ö [link widoczny dla zalogowanych] i moze tez tabletki antykoncepcyjne kt├│re przez 12 lat bra┼éam ;-( ....Ci─ůgle czego┼Ť nie jem ;-( ziemniak├│w przez 2 lata moze zjad┼éam z 1,5 kg , chleba moze z 2 bochenki.
wklejciie sobie I te potworne bóle głowy Help Slabo mi sie zrobilo nawet na widok szczotki w ktorej bylo mnoswto moich wlosow! no faktycznie nie pomysalem o tym mój opis dzisiejszego dnia jest wyżej, narazie nie chce mi się spać. [link widoczny dla zalogowanych]
no c├│┼╝, stare cwaniary przejd─ů do cok, a reszta pod gjlotyn─Ö Cicha - ja absolutnie nie kwestionuj─Ö Twoich umiej─Ötno┼Ťci jako kierowcy, ani w og├│le umiej─Ötno┼Ťci jakiejkolwiek kobiety. SLYSZALAM ZE ONA W POZNANIU PRZYJMUJE???? Mam nadziej─Ö, ┼╝e Tw├│j Brat ma farta i ten jeden dzie┼ä ┼Ťwi─ůteczny ma wolny 50km to jeszcze ma┼éa odleg┼éo┼Ť─ç ┼╗yczenia nie z┼éo┼╝one [link widoczny dla zalogowanych] ccm ja bylam ostanio w Jean Louis David w tesco na prokocimiu naprawde swietne babki. NIe ukrywajmy, ze wiekszosc kobiet, ktore zyje we Wloszech mieszka z amore i dlatego ich standard zycia jest w miare dobry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bulicks
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz mam dzieci ju┼╝ w miar─Ö du┼╝e, co┼Ť nieco┼Ť od┼éo┼╝y┼éam i chcia┼éabym pozna─ç kogo┼Ť na wsp├│lne wieczory.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mieszkam w warszawie. [link widoczny dla zalogowanych] preparat├│w odchudzaj─ůcych produkowanych
Bawi┼éa si─Ö z nimi, jakby jej to sprawia┼éo przyjemno┼Ť─ç i przy okazji wyrywa┼éa kempy w┼éos├│w. Wzrok mam do dzi┼Ť bardzo dobry, a mia┼éam -8. Oferty pracy dla nia┼ä z Wroc┼éawia prosze bardzo: Kupi┼éam wiec syrop przeciwb├│lowy dla dzieci ( Nurofen , Ibufen obojetnie ktory ale z aplikatorem) rozpuscilam Gynalgin w letniej przegotowanej wodzie ( uzylam okolo 1-1,5 lyzeczki ) i za pomoca aplikatora ktory wczesniej przemylam spirytusem, wprowadzilam gleboko lekarstwo. Ma┼éo kamienia = niewielki zabieg skalingu = bezbolesny zabieg, je┼Ťli natomiast mamy stan zapalny dziasel, krwawienia, kamie┼ä w cz─Ö┼Ťci poddziaslowej zabieg b─Ödzie bolesny. [link widoczny dla zalogowanych]
i po co to jest ? TO TOKSYCZNE CHI┼âSKE CHEMICZNE SRODKI. dostal prace na cale noce u jej ojca w firmie, tam byl internet...nie trzeba chyba mowic ze nic poza siedzeniem non stop w necie nie robi kompletnie nic. Nie wyjezdzajcie z operacjami, bo w Hameryce powszechnie wadomo ze czarne laski pozniej sie starzeja. Driver trade, zrobi┼éabym to, ale najpierw znajd─Ö now─ů prac─Ö. Od┼Ťwie┼╝am temat Aneri i reszta dziewczyn - jak tam u was? Nie dziw si─Ö kukuryku, ┼╝e w tradach s─ů takie rotacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oj!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nosz─Ö rozmiar 44 , ca┼ékiem malutki Wida─ç nic nie mozna z nimi zrobi─ç a szkoda bo ┼Ťwietnie by by┼éo gdyby znik┼éy Zdarza si─Ö, kobieta przecie┼╝ to nie tylko piersi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czyzby sie wstydza??? [link widoczny dla zalogowanych] Prowadz─Ö aktywny tryb ┼╝ycia, jednak ta bezsenno┼Ť─ç bardziej wkurza moj─ů ┼╝on─Ö kt├│ra widzi jak w nocy chodz─Ö po domu, czytam, jem lub siedz─Ö przed kompem.
Piszczalam jak szalona! uzywanego po 400 zl . wy jestescie p******i paj─ůki s─ů nie gro┼╝ne je┼Ťli ich sie nie boji i od razu was nie ugryzie paj─ůk ma trzy sposoby jak wyczuje zagro┼╝enie albo gryzie co nie cz─Östo albo ucieka albo jak ptasznik wyczesuje w┼éoski z odw┼éoka i wtedy lecom te w┼éoski z odw┼éoka do nozd┼╝ albo oczu one bardzo pieczom no i najcz─Ö┼Ťciej w┼éa┼Ťnie wyczesujom w┼éoski a paj─ůki to tak jak mysz tylko z osmioma nogami i brzytsze nie zabijajcie ich tylko w s┼éojk i na dwur je wynie┼Ť Nie no we┼║cie mnie trzymajcie bo ja juz czyta─ç tego nie mog─Ö. Witam mia┼éem ten sam problem [link widoczny dla zalogowanych]
co do zniszcze┼ä, jak pisa┼éam wcze┼Ťniej jedne wytrzyma┼éy ponad rok, a inna para porwa┼éa si─Ö troch─Ö po trzech miesi─ůcach. Rozumniem Arachnofob├│w, ale wiekszo┼Ť─ç to przesadzai i to bardzo. A pani to pewnie ZSZ sko┼äczy┼éa. ale narosli nie da┼éo sie w zaden spos├│b pozbyc dlatego uda┼éam sie z tym do specjalisty, chirurg usuna┼é to dzikie mi─Öso kt├│re naros┼éo i usuna┼é brzeg paznokcia, palec wyglada wreszcie normalnie, sam zabieg nie boli, bola┼éo mnie jedynie jak przesta┼éo dzia┼éac znieczulenie ale wzie┼éam proszki przeciwb├│┼éowe kt├│re przepisa┼é mi lekarz i to by┼éy jedyne 2 jakie wzie┼éam i juz wiecej nie potrzebuje bo nic mnie nie boli. a jak ju┼╝ przywio┼╝a now─ů kolekcj─Ö, to 42 znika jak ┼Ťwie┼╝e bu┼éki, co tylko potwierdza fakt, ┼╝e jest coraz wi─Öcej os├│b, kt├│re maj─ů problem z kupnem but├│w. dlugo to trwa?? Znalaz┼éam sobie sama takie fajne doj┼Ťcie do oryginalnej Meridii zar├│wno 10-tki jak i 15-tki i ch─Ötnie pomog─Ö te┼╝ innym je┼Ťli kto┼Ť zechce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Ekspert



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 2:00, 06 Kwi 2014    Temat postu: Witam!Podzielam zdania niekt├│rych,┼╝e wszystko zale┼╝y od c

Ja te┼╝ kiedy┼Ť bra┼éam Bromergon na zaj┼Ťcie w ci─ů┼╝e, zasz┼éam po dw├│ch miesi─ůcach, ale opr├│cz tego bra┼éam inne leki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli tak to w jakich ilo┼Ťciach i jak to wp┼éyn─Ö┼éo?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam goraco! [link widoczny dla zalogowanych] tak dla zainteresowanych szostka stronka z fajnymi rysunkami a nie tymi a painta :
tym sercem na niebie oddajesz mi siebie , tak tak cudnie razem ┼╝y─ç zaczelam 3 tyg temu .. i teraz tak, znalaz┼éam na All fajn─ů ofert─Ö, facet sprzedaj─Ö orbitreki niemieckiej firmy STAMM przeciwcia┼éa tarczycowe mam w normie szkoda mi jej, nie ma czasu o siebie zadba─ç... [link widoczny dla zalogowanych]
total pora┼╝ka , ona jest tak potwornie sztuczna i nudna Wzorost tw├│j jest naprawd─Ö du┼╝y. Waldek Goszcz. Witam wszystkich wyzyskiwanych przez ┼╗ywca. czy tak samo przeszlo. studenci polscy + europejscy + amerykanscy, australijscy, poludniowo afrykanscy i cala masa innych zjezdzajacy masowo na praktyki studenckie, po doswiadczenie i w ogole, zeby lyknac troche innego. Mam nadziej─Ö, ┼╝e rozwiejecie moje w─ůtpliwo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lodówki poustawiałam na takich gumach, niewiele pomogło.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec moze spr├│b├│j ale sie nie poddawaj jak nie bedzie efekt├│w. Usuneli mi ca┼éa tarczyc─Ö.W szpitalu po 2 dniach wyslali mnie do domciu,a po tygodniu pojechalam na kontrol gdzie ┼Ťciagneli mi plasterki.Powiem Wam faktycznie ca┼éa operacja to piku┼Ť bo sobie ┼Ťpimy , po przebudzeniu by┼éam strrrrasznie g┼éodna, ale dopiero pod wiecz├│r dali mi kaszke do picia.....kt├│rej nie mog┼éam prze┼ékn─ů─ç.Ale z kazdym dniem by┼éo lepiej.Najgorszy chyba 1 tydzien gorszego samopoczucia bo teraz czuje sie naprawde niezle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Topik ostatnio sie ruszyl, z czego bardzo sie ciesze!
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem bardzo zadowolona z efekt├│w i je┼Ťli kt├│ra┼Ť z Was my┼Ťli o takim zabiegu to bardzo polecam Doktora! [link widoczny dla zalogowanych] W sumie mam troszk─Ö daleko ┼╝eby dojechac do tego salonu ale raz na 3mc sie op┼éaca, bo zawsze przynajmniej je┼Ťli chce byc modnie obci─Öta to wiem ┼╝e tam zrobi─ů mi tak─ů fryzur─Ö jaka chce.
Co do po┼Ťladk├│w - mia┼éa operacj─Ö . Kt├│rego┼Ť dnia proboszcz zszed┼é do ko┼Ťci├│┼éka na prywatn─ů adoracj─Ö ko┼éo godziny dwudziestej pierwszej i zasta┼é znowu┼╝ skulonego starszego jegomo┼Ťcia. Witam przydaloby sie odnowi─ç topic zbil┼╝aj─ů si─Ö wakacje i coraz wiecej ludzi wyje┼╝dza Poszukuje tutaj polskojezycznego ginekologa. -dekompresj─Ö otwart─ů - przewag─ů tej metody jest dobre uwidocznienie pola operacyjnego, mo┼╝liwo┼Ť─ç dok┼éadnego skontrolowania dna kana┼éu nadgarstka oraz uwolnienia ewentualnych zrost├│w z pochewkami maziowymi ┼Ťci─Ögien zginaczy [link widoczny dla zalogowanych]
najwy┼╝ej b─Ödzie trzeba powt├│rzy─ç, W budowie cia┼éa co┼Ť takiego jest mo┼╝liwe. gdzie lepiej nie bywa─ç, a gdzie warto p├│j┼Ť─ç i dlaczego. Poza tym stwierdzilam, ┼╝e co miesi─ůc p┼éaci─ç 200 z┼é za pasemka to ma┼ée przegi─Öcie. Moj─ů jedyn─ů i niepowtarzaln─ů jest Pani Iza wizaz.waw.pl by┼éam u Roberta w Carlo Biani na Wawelskiej i jestem bardzo zadowolona. Bardzo dziekuje za Wasze wypowiedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

WAX.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja i tak mam szczescie moja blizna pewnie nie jest najgorsza po operacji widze postep nie ma idealu ale jest poprawa!!! czytalam ze nie wolno wyrywac wlosow z brodawek sutkowych i okolic
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestesmy ZAWSZE KOBIETAMI... [link widoczny dla zalogowanych] Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö.
Kiedy posz┼éam do ┼éazienki to okaza┼éo si─Ö, ┼╝e ca┼éa jestem czerwona poza twarz─ů i dekoltem (nogi by┼éy ca┼ée czerwone, ale im wy┼╝ej tym zmiany mniejsze). 1 seler2 ┼éy┼╝ki kwa┼Ťnej ┼Ťmietany Mo┼╝e kiedy┼Ť byli tam dobrzy specjali┼Ťci, ale obecnie 3lekarzy odesz┼éo ze szpitala i przyjmuja w przychodni, dodam, ┼╝e s─ů to ci moim zdaniem lepsi. No nie wiem, bo do og├│lnego wygl─ůdu dochodz─ů pozosta┼ée proporcje, jak biodra i biust.Tylko dlaczego szczekasz na 56 cm? ja tego modelu nie znam ale z tego co widze, sa normalne. [link widoczny dla zalogowanych]
a akd tys sie urwal(urwala)?? Przeciez to juz jest takie normalne!!!! Te┼╝ chcia┼éabym zeby to juz zakonczy┼éo sie bo mi jego szkoda jak si─Ö zamartwia. : Niestety, wystarczy sie przyjrzec paniom i panom w danej grupie wiekowej i zawsze znajdziesz tych straaasznie staro wygladajacych jak na swoj wiek, tych co wygladaja dokladnie na swoj wiek i tych, ktorych twarze (ja tez po twarzy oceniam wiek a nie po sylwetce czy fryzurze np.) sa znacznie mlodsze niz by na to wskazywala metryka. opowiem Wam moja historyjke Londyn 2005 hello Everybody odziedziczylam niesamowicie kr─Öcone w┼éosy i bardzo ┼éadnym odcieniu z refleksami z┼éota.Taki typ w┼éos├│w wymaga odpowiedniego nawil┼╝enia no i dostatecznej pi─Öl─Ögnacji jesli chcemy aby nasze w┼éosy by┼éy zdrowe i pi─Ökne.osobi┼Ťcie u┼╝ywam kosmetyk├│w z linii matrix zakupiony u fryzjera,seria pomara┼äczowa(wyg┼éadzanie w┼éos├│w) albo zielona, do tego maseczka 2x w tygodniu, doskonale prezentuje sie nab┼éyszczacz(np w spray'u) wtedy loki odbijaj─ů ┼Ťwiat┼éo daj─ůc niesamowity efekt,aha no i pianka, dla mnie najlepsza jest shockwaves pianka super skr─Öt,Jest niesamowita!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem co zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
popytajcie w┼Ťr├│d znajomych, kt├│rzy znaj─ů wasze gusta i oczekiwania, pozatym cz─Östo jest tak, ┼╝e przychodzimy z jak─ůs konkretn─ů fryzur─ů czy zdj─Öciem chcemy tak wygl─ůda─ç a fryzjer to nie chirurg plastyczny i nie wszystko mo┼╝e zmieni─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ostatnio wybierałam się do pracy (więc poranne posiedzenie przed lustrem:
[link widoczny dla zalogowanych]

piersi mi nie rosna od 15 roku zycia a mam juz 20 i niewiem dlaczego sie troche powiekszyly! [link widoczny dla zalogowanych] ja schudlam 30 kilo i schudnięcie kolejnych 10-15 raczej nie byłoby problemem, ale mam koleznke która nosi rozmiar 34-36 i jest naprawde za chuda.
Miesi─ůczkowa┼éam reguralnie. czesto wspolistnieje z ciesnia nadgarstka.moga zoperowac w trakcie jednego zabiegu Fasolka wiem o co Ci chodzi M├│j m─ů┼╝ od ponad 7 miesi─Öcy jest w Niemczech i tam r├│wnie┼╝ dostaje si─Ö fajne rodzinne na dziecko. Regine sprzatanie (10 euro ze h), bbsittingi (8euro za h). [link widoczny dla zalogowanych]
Jak dotychczas mamy dwa miejsca we Wrocku gdzie naprawd─Ö smacznie daj─ů je┼Ť─ç. Czy tylkow jakies konkretne dni? To ja ch─Ötnie odkupie od Ciebie troch─Ö do sma┼╝enia. Czu┼éa si─Ö tam super, bardzo z┼╝y┼éa si─Ö z jej dzie─çmi, mimo ┼╝e starsze od niej. Skierowal mnie odrazu na badanie prolaktyny. Inna sprawa to wytrzymac na takiej diecie... Pewnie tak, mieszkam w Stanach i do mnie tez serdeczne Poleczki mowia ze Amerykanie sa grubi i niczego nie wiedza o swiecie...i kto tutaj jest glupszy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Ekspert



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 16:21, 06 Kwi 2014    Temat postu: cie┼Ťni nadgarstka, ale raczej nie to!

Roxi wstaw zdjecie brzusia!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo, ┼╝e mam cer─Ö ewidentnie naczynkow─ů (widoczne paj─ůczki wok├│┼é nosa), zaserwowa┼éa jej gor─ůc─ů par─Ö i zacz─Ö┼éa dusi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chodzi mi o temp. [link widoczny dla zalogowanych] Strasznie się cieszę, że niedługo będzie wyrok pierwszej instancji...
No to mo┼╝e si─Ö nie bijmy o pochodzenie. Po miesi─ůcu sprawdza┼éem w Internecie stan mojego konta i normalnie spad┼éem z krzes┼éa. mia┼éem r├│┼╝ne przypa┼éy z aparatem np. wiec moge ja z czystm sercxrm polecic no i cena wymiata K┼éopotem tez i niedogodno┼Ťci─ů by┼éo moje krycie si─Ö z tytm rrodzajem substytutu seksu przed domownikami - przed nia i przed dzie─çmi. [link widoczny dla zalogowanych]
Bloomku, a u Ciebie jak?! Hej Martyszia. Ale takow─ů ┼éatwiej schowa─ç ni┼╝ worek To pewne. 199kostka - a ile minut dziennie ─çwiczysz, z jakim tempem i na jakim obci─ů┼╝eniu? Tego sie nie da zrobic na zasadzie jadlospisu na 3 dni Po raz pierwszy przeczyta┼éam to forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na szczescie nigdy nie trafilem na polska wersje ptasznika (i lepiej zeby tak zostalo ) trafilem na strone tez szukajac jakiegos odstraszacza, ale z tego co czytam to podobno nie dziala, no i tacena jest odstraszajaca co do zabijania to opracowalem swoj dosc bezpieczny (jesli chodzi o ryzyko kontaktu z pajakiem) sposob, lecz od strony bzpieczenstwa mieszkania moze nie byc on za dobry.
[link widoczny dla zalogowanych]
tel./fax +48 22 622 36 88 Chyba mam dzisiaj gorszy dzien bo juz zaczynam saczyc goryczke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ty/dieta-kapusciana-wlasciwosci-oczyszczajace-i-odtruwajace- diety-kapuscianej_37341.html [link widoczny dla zalogowanych] po polsku to Stefania jak by kto pytał
wyobrazcie sobe, ze ja mam torbiel 6,7x6,4 i nie urzadzam histerii i nie pisze \'o boze! spokojnie, czytaj wszystko po kolei i tak tez odpowiadaj, odno┼Ť si─Ö daj─ůc jakies wyt┼éumaczenie, przecie┼╝ prawda istnieje!!!!cho─çby ma┼éo sensownie wyt┼éumaczalna ale istnieje, a Ty jej bro┼ä. - 3-4 dni pozniej masz wyniki (kosz ...cudowne 111zl samo badanie!) Kiedys byl topik o hardorowych dowc*pach,ale usunieto No coz, tak to jest jak sie przepisuje tabletki dzieciom [link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam tki gorszy dzien , chcialam cos zmienic w swoim wygladzie poszlam do sklepu po jakas farbe na \na poprwae humoru\ # chyba ┼╝e faktycznie co┼Ť si─Ö zwolni Wiec ja nie mia┼éam na my┼Ťli tego by nabawi─ç si─Ö zakwas├│w w pierwszym dniu, tylko po prostu nie sprecyzowa┼éam swojej odpowiedzi ale to jest chyba logiczne ┼╝e trzeba zaczyna─ç od lekkich ─çwicze┼ä a dotego zalecam rozci─ůganie miesni przed i po cwiczeniach. uwierz mi nie chcialbys tego miec na nogach ja mialam juz dwa razy aparat latac codziennie do jobcenter i miec duzo szczescia... Zawazylam ze mam leniwe jelite z powodu czestych lewatyw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pzyznajesz ze jest cos bardziej szkodliwego niz Atkins ?
[link widoczny dla zalogowanych]
acha i jeszcze narazie zarabiam tylko ja, reszta kasy to stypendia i ewentualna pomoc od rodzic├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widzę, że z marzeniem o dużych ustach będę musiała się pożegnać, bo nigdy nie zdobędę tyle kasy, a nawet gdybym tyle miała wolałabym ruszyć w podróż po Europie, cóż marzyć piękna rzecz [link widoczny dla zalogowanych] Jeżeli chodzi o moje dzisiejsze samopoczucie to bywało lepiej....., kurcze chyba brakuje człowiekowi słońca???
dla mnie to fajne zjawisko , ┼╝e np. a te wiwisz mialo byc wiesz o masz kolejny tu przyklad a co do badan to wsyztsko pomyslnie. i sahara w buzi i w uszach powietrze -tzn. jedzenie to chipsy i paluszki. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to chamski numer, kt├│ry przebija tylko ca┼ékowite spalenie w┼éos├│w trwa┼é─ů. Pozdrawiam Wiem cos o tym, mieszkam tu 5 lat ale warunkiem jest znajomosc jezykow obcych (minimum 2) i dobre wyksztalcenie. Mi┼éej imprezki! skuteczna do tej na samej wodzie?. jedna nad drug─ů ;( ) ta nizej po┼éo┼╝ona kiedy siedz─Ö \dobrze\ le┼╝y w d┼éoni.... Ja jestem z ksiedzem na powaznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o tak!!
[link widoczny dla zalogowanych]
I wiesz co wg. Dzisiaj u mnie w mojej gazecie miejskiej jest artykul o Lidzie i kobietka mowi ze nie nalezy sie bac oryginalnych tabletek, ze niby nie tam tej sibutraminy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Inna zasada m├│wi, ┼╝e im d┼éu┼╝ej ci─ůgnie si─Ö choroba, kt├│r─ů chcemy wyleczy─ç i im bardziej jest zaawansowana, tym g┼éod├│wka powinna by─ç d┼éu┼╝sza. [link widoczny dla zalogowanych] Go┼Ť─ç- my si─Ö starali┼Ťmy tak naprawd─Ö ponad dwa lata..
-Piotr Adamczyk :/ zapytam w kazdym razie o ten zabieg i jego cene, jak nie wykonaja go teraz to w przysz┼éosci, przynajmniej bede wiedziec ile kasy musze uzbierac, chociaz tez podobno nie w kazdym salonie kosmetycznym takie zabiegi wykonuja no ale pytac trzeba bo inaczej nigdy sie nie dowiem. Wieczorami wracaj─ů do siebie, a ja wypompowana na maxa tylko o ┼é├│┼╝ku marz─Ö. -ograniczy┼éam w─Öglowodany Wystarczy poczyta─ç troszk─Ö o kolonohydroterapii, ┼╝eby za┼éapa─ç o co tu chodzi.. [link widoczny dla zalogowanych]
Na ko┼äcu s─ů o tym info. u g├│ry jaskrany z├│┼éty kolor przypominaj─ůcy flamaster/podkreslacz;] po srodku w miare dobrze ALE u do┼éy rudy pozostal... cze┼Ť─ç dziewczynki Irlandia - 79 pkt. Prosze o wypowiedzenie sie w tej sprawie czy moge byc w ciazy. znalaz┼éam ciekawy post na topiku osoby \pani mecenas \ i pozwoli┼éam sobie go skopiowa─ç DZIEKI
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.renowacja24.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin