Forum www.renowacja24.fora.pl Strona Gwna www.renowacja24.fora.pl
Renowacja, remonty silnikw, polerowanie to gwne rzeczy ktrymi si zajmuj. Na tym forum kady znajdzie co ciekawego dla siebie. Jeli masz jaki problem to pisz! Na pewno go rozwiemy.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Tyłek podniósł się i jest jak u 20-latki Jeszcze ten c

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.renowacja24.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Ekspert



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 10:48, 09 Kwi 2014    Temat postu: Tyłek podniósł się i jest jak u 20-latki Jeszcze ten c

doszlam do wniosku ze u mnie sa to zaburzenia opisywane w ajurwedzie, cyt :
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Wszystkie kobitki starające się o dzidzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
BO ważne jest, żeby iść do przodu i nie patrzeć się na nieudolność innych.

Ogólnie to mi dynda kto i co sobie operuje. [link widoczny dla zalogowanych] A bardzo chcesz przedłużyć te krótkie obgryzione?
jeśli komuś zależy to potrafi okazać to na wiele sposobów co prawda w prawdzie czyny mówią same za siebie.. - metabolizm się zwiększy CIESZE SIE IGRAINE ZE JESTES ale za to jaka dobra.no nic, ja sie objadam jak jade do domu, no i oczywiscie jak rodzice mnie odwiedzaja. Zenku, masz rację, ze atmosfera sie zagęściła...no cóż...wrociło do normy chociaż nie mam nic przeciwko dyskusjom w sumie no i wracając do tematu- tak -ja za dwa rówiniusieńkie miesiące od rozmowy z biegłym mialam juz wezwanie na okazanie akt ( bo taka jest kolejność-opinii do domu nie dostajemy). [link widoczny dla zalogowanych]
Jak ktos jest zainteresowany to moge przeslac zdjecia mojego aparatu, oraz blizn jakie mam teraz, a także podpowiedziec jak ulatwic sobie życie z aparatem Ilizarowa na goleniu. Po co operacyjnie jak mozesz to zrobic nieinwazyjnie u dr Zdzitowieckiego.. Poczatki bylo bardzo trudne, pierwszej tablletki nie zapomnę, zawroty glowy, ciemno przed oczami i te okropne mdlosci i kołatanie serca. jesli masz to od dziecka to jest normale okolo 10% mezczyzn to ma to takie ulepszenie jak prezerwatywy z wypustkami tez to mam i tez myslalem ze to jakas choroba ale nie okazalo sie ze nie jak to masz znaczy ze szczesciaz jestes Czy także tezkolczyka??? wiem, że jesteście zapracowani, ale bez przesady. nawet miesa nie mam potrzeby zjesc jedyne na co mniałam ochote ostatnio to nalesniki ale zjadłam pół i koniec albo naszło mnie na ser zołty i zjadłam plasterek i staram sie wypic soku 2 szklanki dziennie zeby nie odcukrzyc organizmu bo zauwazyłam ze jak mi cukier spada to czuje sie słabo
moze macie pojecie gdzie w Poznaniu mozna kupic LIDE albo Meizitang??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

>>>>Regine ktra wersje stosuje ze tak ladnie Ci kg leca?????
[link widoczny dla zalogowanych]
d(^_^)b I zapewniam, że poniżej 60 cm to żaden wybryk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a jeśli facet dojdzie pierwszy to przeciez na jednym stosunku seks się nie kończy!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ja się do tego ogółu niestety nie zaliczam A to że ma wolne i nie musi się tłumaczyć, nie oznacza róbta co chceta, są rzeczy których rzecz jasna kapłan w tym czasie (jak zawsze) robić nie powinien, nie dlatego że musiałby się tłumaczyć tylko dlatego że jeste kim jest i musi wobec samego siebie pozostać uczciwym Paaaa
To moje strony... Mam pytanie - nie znam odpowiedzi. Uważam, że na ta dieta to lajcik, choć wiadomo- wszystko może się przejeść (jak mi zupa szpinakowa). Szybko i miło. Nie wiem jak Ty manius30, ale ja musiałam moje maleństwo urodzić, łyżeczkowanie miałam tylko pozostałości. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy miesiąc byłby gdyby zaostała podpisana od 24.03 - 24.05? Pozdrawiam Radosny . W Szczecinie na Jagiellońskiej jest świetne laserowe studio. Cebula dziewczyny.......ja troche czytam to co piszecie...ze te ćwiczenia dają swietne efekty...ale no właśnie chyba na to by mieć brzuch jak tamiilee...a ja mam po prostu wydety, tłusty brzuch z wiszacą skurą.... witaj ap ap no tak, ja juz sie skusilam na kawe, jak co rano popijam ja we wlasnym towarzystwie , nie mowie ze nudno, ale jakas odmiana by sie przydala hi ,hi... Zywa przykro mi że też Cię to dotyczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ponieważ mimo że was już nic nie piecze i nic się nie wydostaje to jest to choroba która może wrócić dlatego trzeba je zużyć do końca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ahhh...my dziewczynki PROLAKTYNKI JA mam meza turka,poznalam go 5 lat temu w PL,przez pewien czas mieszkalismy u mnie w domu z rodziną.Na poczatku oczewiscie kazdy sceptycznie podchodzil do tego,wmawiali moim rodzica ze nas zabije itp.Duzo by opisywac.Teraz mieszkamy za granica gdzie jest jego rodzina(oprocz rodziców).Pracowalam zawsze z nim i jego kuzynami.Ja jestem bardzo zadowolona a za 3 tyg.przyjdzie na swiat nasz synek i bedzie chrzczony w PL(MOJ maz nie nie wyznaje wiary-tylko wierzy w Boga ale zadnego koranu i innych zasad nie przestrzeg)Maz chce wracac do POLski bo woli byc z moja rodzine niz ze swoja i ogolnie bardzo mu sie podoba.Ja wole tutaj-jest inne zycie ,na wszystko cie stac itp.Kochamy sie i jest nam ze soba dobrze.ALE ALE ZNAM tez tutaj innych turkow ktorzy maja zony turczynki i je zdradzaja i bija(maz mi opowiadal)wiec roznie mozna trafic.Trzeba napewno poznac czlowieka i wczesniej zamieszkac z nim,nie zucac sie na głeboką wode.A i smieszy i wspołczuje tez ze kobiety nie wychodza same z domu itp.Nigdy bym nie potrafila tak zyc...MIN.2 RAZY w tyg.CHODZE DO RESTAURACJI Z KOLEZANKAMI ,kino i inne rozrywki na ktore mi maz daje bo teraz nie pracuje.
-Taki moj kolega, co chce mnie z Michałem zeswtac,
Ja piorę dywany Wezyrem, uważam , że jest bardzo dobry.
ile masz lat...?
To tylko kwesta wzmocnienia mięśni pleców.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja dopiero zaczynam moja przygode z M, mam na prawde sporo do stracenia moich NIE kochanych kilogramów.
Pewnie nie byłaś w okolicach Neapolu i niewiesz jakie tu są realia.
Powiem tak staram sie jakoś je poskromić ale róznie to bywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na szczescie u nas duzo slonca, co Julii? [link widoczny dla zalogowanych] Mam problemdotyczacy przykrego zapachu potu utrzymujacego si w ubraniach.
buziaki. Nel mieszkam w Zawierciu, pewnie wiesz jak jesteś z Zaglebia gdzie to jest polecam zespół Acord jak będziesz zainteresowana podam nr. Ja tez cierpie na bezsennosc ;( Jak na domowe warunki, dla takich zwykłych, niewyczynowych ćwiczeń - jest OK. U mnie było strasznie...;( [link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie. gdyby nie to ze mialm to za darmo po zdjeciu aparatu to w zyciou bym sie temu nie poddałą Tego samego dnia kupiłam sobie kolejną farbę w kolorze ciemnego brązu, włosy powinny być brązowe a jaki się okazało były rude i to prawie jak kolor czerwony.. kolejny raz poroniłam...biegałam po ginekologach, prosiłam lekarzy rodzinnych o badania kompleksowe a szczególnie tarczycy choć w mojej rodzinie nigdy nikt nie chorował i niestety nie mogłam się doprosić...jedynie co kilka miesięcy przez ostatnie lata miałam robione badania krwi i wyniki były ponoć rewelacyjne ale każdy lekarz mnie ignorował sądząc po moich objawach że za dużo się naczytałam o chorobach tarczycy i jestem hipochonryczką!!!! Polecam wszystkim! Odpowiem Ci krótko i na temat. Znudziły mi się i czas na zmiany.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie miałam żadnych objawów oprócz suchości w ustach,ale piję 2 l.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] czekam z niecierpliwoscia
[link widoczny dla zalogowanych]
Juz nie zdaze zjesc zupy, bo wychodze.

Please ....HELP!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ale to jak wroce.............nie smece juz o sobie zycze wszystkim mamcia milego wieczoru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Natasza Urbańska
[link widoczny dla zalogowanych]

Na początku była to nadczynność, teraz TSH w normie, oscylujące na granicy nadczynności.11 lat temu dwóch endo powiedziało mi, że do wyciecia, ale się wystraszyłam i nie poszłam w końcu na operację - jeszcze do tego wszystkiego dobre rady starszych i mądrzejszych.. [link widoczny dla zalogowanych] Tak więc w pierwszy dzień nic nie jadłam, w drugi i trzeci piłam przez słomkę i jadłam papki ze słoiczków dla niemowląt, serki homogenizowane itp., a od czwartku zaczęłam powoli ostrożnie myć zęby i płukać usta szałwią.
biz/ [/url] [url]http://guzzi-usate.joyubb.biz/ [/url] [url]http://carrefour-servizio-cliente.ytxxxk.biz/ [/url] [url]http://accessori-malaguti.ytxxxk.biz/ [/url] [url]http://rivestimento-bagno-rustico.hdywtl.biz/ [/url] bfdd7bec9230a10317341e982495b689 szczerze mowiac to ja po lampce wina bylo oki ale juz po 2 drinkach na drugi dzien niezbyt sie czulam dobrze . Chirurg niech bedzie dla grubasow i dla leniwcow. Mam do sprzedania buty sportowe męskie REEBOK'a rozmiar 47 Nerwa mam jak czytam [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam serdecznie he i własnie ... Ale nie mówię, że nic się nie dzieje, w końcu po tej ciąży, abstynencja aż do menopauzy polecam - najlepiej włączyć ulubiony serial i ćwiczyć oglądając, szybciej zlatuje. Ciemnobrązowe refleksy, włosy zdrowe i błyszczące i extra cięcie. Jeszcze tydzień czekania. wydaje mi się, że wszystko rozumiem Tzn nie, nie wszystko Mam tylko jedno pytanie, czy przy pierwszym ćwiczeniu i trzecim jak podnosze sie to najpierw do nogi prawej, potem do lewej.
[link widoczny dla zalogowanych]
igM za to podwyzszone po jakims czasie od zrobienia iGG oznaczaja tez ze jednak infekcja byla obecna w niedalekim czasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z ktorego miejsca wiecej a z ktorego mniej zalezy od indywidualnych cech i od hormonow.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.renowacja24.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin